Wisła Kraków – jedna z najbardziej utytułowanych marek w Polsce, która wielokrotnie podkreślała znaczenie lokalnej społeczności w codziennym funkcjonowaniu klubu, a także od lat inwestuje w rozwój dzieci i młodzieży poprzez prowadzenie Akademii – ma przyjemność ogłosić nowy projekt: ORLEN OIL Wisła Kraków Talent Platform.
Razem ze Sponsorem Strategicznym Klubu – firmą ORLEN OIL – przedstawia wyjątkowe wirtualne miejsce skierowane do chłopców i dziewczynek pragnących zrealizować piłkarskie marzenia i występować z białą gwiazdą na piersi. Aplikacja – na ten moment w formie webowej – dostępna będzie pod adresem: talent.wislakrakow.com
Współpraca Wisły Kraków z ORLEN OIL trwa od 1 lipca 2021 roku. Od tego momentu podjętych zostało wiele wspólnych inicjatyw, które miały na celu rozwój młodzieży w krakowskim klubie. Organizowane były chociażby międzynarodowe turnieje, w których uczestniczyły drużyny z wielu krajów Europy, letnie obozy dla dzieci na Stadionie im. Henryka Reymana w Krakowie czy Talent Day – ogólnodostępne wydarzenie, w którym każdy zawodnik mógł zademonstrować swoje umiejętności przed trenerami akademii piłkarskiej, licząc na dołączenie do drużyn młodzieżowych 13-krotnego mistrza Polski.
Nowy projekt Wisły Kraków oraz ORLEN OIL ma na celu poszerzenie działań w tym zakresie z wielowymiarowym przełożeniem na społeczeństwo. Jest to innowacyjne rozwiązanie, które pozwoli w jednym miejscu skupić każdego zawodnika i zawodniczkę, ale również osoby dorosłe, takie jak trenerów czy nauczycieli. Dając im w ten sposób dostęp do unikalnych treści przygotowanych przez klub – niezależnie od miejsca, w którym będą przebywali przy jednoczesnej możliwości monitorowania postępów sportowych danego użytkownika przez Wisłę Kraków.
Na platformie będzie można znaleźć dedykowane materiały szkoleniowe z uwzględnieniem różnych uwarunkowań i potrzeb odbiorców. Nauczyciele klas 1-3, trenerzy piłki nożnej oraz zawodnicy – każdy w tym miejscu znajdzie wiedzę dostosowaną do swoich potrzeb. Niezwykle istotna dla Wisły Kraków jest też bliskość kibica – nowa platforma ma na celu pokazanie codziennego funkcjonowania klubu, pracy od kulis, poznania specjalistów z zakresu prawa sportowego czy marketingu. Aktywni użytkownicy Talent Platform będą mogli również zmierzyć się w wyzwaniach rzucanych przez piłkarzy Białej Gwiazdy – już teraz na platformie dostępne są takie wyzwania, jak „Podcinką jak Rodado” lub „Broń jak Broda”. Dla najlepszych pragnących zmierzyć się z zadaniem przewidziane są nagrody. Ważnym aspektem jest komunikacja z innymi klubami partnerskimi i podkreślenie ich wagi w piłkarskim ekosystemie. Badania wykazują, że wielu aktualnych zawodników młodzieżowych drużyn Wisły Kraków zaczynało przygodę z futbolem w dużo mniejszych ośrodkach, stawiając tam pierwsze piłkarskie kroki, a dopiero później – w różnym wieku – trafiali pod skrzydła Białej Gwiazdy. Celem Wisły jest stworzenie miejsca, w którym trenerzy klubów partnerskich będą mogli wymieniać się doświadczeniami oraz wiedzą, a zawodnicy pokazywać swoje osiągnięcia sportowe. Wszystko po to, aby zgodnie z wiodącym hasłem – napędzać piłkarskie talenty.
„Sport pełni ogromną rolę w naszym społeczeństwie. Kształtuje charakter, uczy wartości jak wytrwałość, współpraca i dążenie do sukcesu. Dlatego ORLEN OIL z dumą wspiera inicjatywy sportowe m.in. ORLEN OIL Wisła Kraków Talent Platform. Ta wirtualna platforma jest miejscem, gdzie młodzi chłopcy i dziewczynki mogą spełniać swoje piłkarskie marzenia, rozwijać się. Naszym celem jest inspirowanie oraz wspieranie talentów, aby pomóc im osiągnąć w przyszłości sukces” – powiedział Jerzy Podmokły, członek zarządu ORLEN OIL.
„Powstanie Talent Platform to dla Wisły Kraków ważny krok w rozwoju naszej Akademii, ale również całego systemu szkoleniowego klubu, a także podkreślenia kierunku, w którym zmierza klub. Poszerzenie współpracy z ORLEN OIL i możliwość wychowania kolejnych młodych piłkarek i piłkarzy w tym wypadku przy pomocy nowoczesnych technologii szkolenia zdalnego stanowi fundament naszej działalności. Naszym celem jest napędzanie talentów i wyłapywanie tych, które w przyszłości będą mogły zakładać koszulkę z białą gwiazdą oraz reprezentować nasz kraj. Wspólnie z naszym sponsorem strategicznym stworzyliśmy wyjątkowe narzędzie, dzięki któremu Wisła Kraków dotrze do piłkarzy w dowolnym miejscu w kraju, ale również poza nim. Do tej pory wpływ na kształcenie młodzieży w szkołach, także możliwość kontaktu z trenerami pierwszej drużyny oraz zawodnikami była ograniczona. Teraz stwarzamy taką sposobność zarówno dla trenerów, jak i młodych adeptów futbolu. Platforma będzie z każdym tygodniem wzbogacana o nowe treści, kursy, szkolenia, stając się znakomitym drogowskazem w samorozwoju dla rodziców, zawodników i trenerów” – zakończył Jarosław Królewski, prezes TS Wisła Kraków.
TS Wisła Kraków SA (informacja prasowa)
Hits: 384